کد خبر: 152
زمان انتشار: 10 آبان 1395 23:12:00
مهندس بهجتی: افزود از این پس کلیه خدمات مربوط به پشتیبانی مشتریان از طریق این سامانه و به صورت تمام مکانیزه انجام خواهد شد.
مهندسی بهجتی، کارشناس ارشد فنی، گروه مهندسی انگاره نت با عنوان خبر بهره برداری از سامانه خدمات مشتریان گروه مهندسی انگاره نت اعلام فرمودند از این پس کلیه مشتریان این گروه میتواند با ثبت مسائل خود در این سامانه و دریافت کد رهگیری به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن مشکلات خود را حل نمایند. لیکن کافی است تا مشتریان در هر ساعت از شبانه روز با ورود به سامانه پشتیبانی و خدمات به مشتریان و ثبت تیکت مربوطه ،اقدام فرمایند.
وی خاطر نشان کرد کلیه مراحل کار به صورت تمام مکانیزه بوده و محدودیت زمانی به جهت ثبت تیکت وجود ندارد. مشتریان کلیه محصولات و خدمات گروه مهندسی انگاره نت میتواند با مراجعه به آدرس www.engarehnet.net از خدمات این سامانه بدون نیاز به ثبت نام و در اسرع وقت استفاده نمایند.